Czym jest coaching bezpieczeństwa?

Wielu z nas ma niepełną wiedzę, czym jest coaching, jakie ma zastosowanie, czym się różni od innych metod naszego rozwoju (np. doradztwa, szkolenia, mentoringu, terapii). Brakuje rzetelnej informacji w organizacjach na temat coachingu i tego, jakie może mieć zastosowanie w danej firmie. Do nieporozumień przyczynia się także to, że rynek usług coachingowych nie jest unormowany przepisami prawa. Autor wyjaśnia, czym właściwie jest coaching i do czego może służyć to narzędzie w naszej dziedzinie.

Uregulowania prawne dot. szkoleń bhp w czasie epidemii

Szkolenia bhp zarówno wstępne jak i okresowe doczekały się uregulowania prawnego na czas epidemii koronawirusa.

Co z badaniami i szkoleniami BHP na czas koronawirusa?

Główny Inspektor Pracy zajął stanowisko w sprawie obowiązku terminowego kierowania pracowników na profilaktyczne badania lekarskie oraz terminowego przeprowadzania szkoleń w dziedzinie BHP.

E-learning jako alternatywa dla szkoleń tradycyjnych

Za sprawą rozwoju technologii coraz częściej do celów szkoleniowych wykorzystywane jest samokształcenie kierowane, czyli e-learning.

Szkolenia bhp osób z niepełnosprawnością intelektualną

Nauczanie dorosłych to ważny aspekt współczesnej metodyki, zwłaszcza jeśli dotyczy osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Organizacja szkolenia w zakresie bhp

Przeprowadzenie szkoleń bhp należy do obowiązków prawodawcy. Jednak, aby takie szkolenia przynosiły pożądany efekt muszą zostać odpowiednio zorganizowane.

Kryteria wyboru metody oceny ryzyka

Ocenę ryzyka zawodowego można przeprowadzać w różny sposób, w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa lub zakładu pracy.

Metody szkolenia w dziedzinie bhp

Wykładowca przy wyborze metody szkoleniowej musi przede wszystkim dostosować się do grupy szkolonych osób.

PGG użyje wirtualnej rzeczywistości w szkoleniach BHP

Polska Grupa Górnicza (PGG) zamierza upowszechnić w szkoleniach BHP m.in. technologie wirtualnej rzeczywistości.

Dobry wykładowca – czyli jaki?

Efektywność szkolenia w dużej mierze zależy od sposobu nauczania i prowadzenia zajęć przez wykładowcę, trenera. Jakie zatem cechy powinna posiadać osoba prowadząca szkolenie?